Ako zaobchádzať so stresom pomocou všímavosti

Domov » Ako zaobchádzať so stresom pomocou všímavosti
Ako môžeme zaobchádzať so stresom, záťažou, nepríjemnými pocitmi či napätím pomocou všímavosti?
Ako zaobchádzať so stresom pomocou všímavosti

Prednáška zdravotného centra Mind and Body v rámci cyklu prednášok o zdraví a psychosomatike

Stres patrí k nášmu každodennému životu. Naše prirodzené telesné reakcie na stres nám pomáhajú pri veľkých výzvach ostať bdelými a výkonnými. No ak si nevieme vytvoriť po náročných fázach dostatok priestoru na regeneráciu, naše telo ostáva v aktívnom stave a nevie sa uvoľniť.

Všímavosť je schopnosť našej mysle uvedomovať si bezprostredný okamih a prichádzajúce  vnemy s postojom prijatia a nehodnotenia. Jednoducho povedané schopnosť byť duchom prítomný tu a teraz. Prax všímavosti podporuje rozvoj uvoľnenejšieho postoja k životu a pomáha zvyšovať schopnosť zvládať stres a byť efektívnejší v každodennom živote ako aj pri vážnych situáciách.

Na tejto prednáške budeme hovoriť o tom, čo je to vlastne všímavosť, čo nám môže priniesť do života, čo hovorí medicína a veda na vplyv praxe všímavosti na zdravie a ako ju môžeme pomocou rôznych cvičení kultivovať. Okrem teórie bude dostatok priestoru na diskusiu.

Prednáška je vhodná pre všetkých ľudí ktorí hľadajú spôsoby ako zaobchádzať so stresom, napätím či bolesťou alebo tých ktorí sa zaujímaju o rozvoj svojho potenciálu a výkonnosti.

Termín:
štvrtok 25.9.2014 19:00-20:00 v centre Mind & Body, Zvolenská 36, Bratislava, registrácia 18:50

Vstupné: dobrovoľné.

Prednášajúci: Mgr. Andrej Jeleník, psychológ

Počet miest je obmedzený, záujemcom doporučujeme rezervovať si miesto na andrej [dot] jelenik [at] mindandbody [dot] sk

P.S. Plánujeme tiež 22.októbra o 18:00 2,5-3 hodinový workshop na túto tému, návštevníci prednášky budú mať zľavu.